17 februari 2018

Dies och mönsterpapper

Dessa mönstrade papper  från Gummiapans kollektion
  är  en av mina favoriter, ett Grattis vårkort
Jag har använt de enfärgade  papperen till grattis och
till Scalloped rectangle  är mellan diesen.  Innan jag tagit loss papperet
 har jag skurit längst med diesen, för att få en smal ram.
Kvistarna är  kvist och kvistar .

 This  mönstrade paper  from Gummiapans kollektion
  is one of my favorites paper, one Grattis die on the card.
I have usedl Scalloped rectangle  dies. Before I put it out from
 the die i have used a knife and cut it furthest with the
 dies, to get a smal frame. The twigs are  kvist and kvistar .



På detta kort är det samma  mönstrade papper  där jag stämplat med 
Stämpeln bokhög är färglagd med distresser och utklippt
 samt monterad med 3D kuddar.

On this card I used mönstrade paper  I have stamed 
Stamp bokhög is colored with distress Ink  and I have cut it out
 and fit it together with  3D pads on the card.  

  
DT Zora




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar