02 december 2017

Ren kort/ Reindeer card

Nu har vi gått över i december månad och allt det mysiga som hör till. Blir så fint överallt med alla ljus som sätts upp, riktigt mysigt.
Här kommer två kort som jag har gjort till utmaningar som jag har varit med på.

Now we've gone over in the month of december and all the cozy associated with. Becomes so nice everywhere with all the lights that is put up, really cozy.
Here are two cards that I have made to the challenges I have been on.


Det första är ett julkort. Gillar silhuett renhuvudet jättemycket.

The first is a Christmas card. I like the reindeer head silhouette a lot.


Material/Materials:
Papper/Papers: Riddersholm Design Santa
Stämpel/Stamp: En liten julhälsning

På det andra kortet har jag använt mig av en ordvits tillsammans med en annan rensiluett där jag har färgat in bakgrunden så det skulle bli lite höstkänsla.

On the other card I have used a wordplay with another reindeer silhouette but this one is in a circle where I have colored the background so there would be little autumn feel.


Material/Materials:
Stämplar/Stamps: Ren i cirkel

Det är allt för idag. Hoppas ni får en mysig 1:a advent.
That's all for today. Hope you get a cozy 1st advent.


〜  DT- Jenny S 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar