29 december 2017

After Christmas is before Christmas...

Hello

I like to show you the last christmas card this year. I made so many cards, that I can´t show it to you before christmas. After this cards, i show you little goodies for sylvester, so look till the end of the blogpost.
Ich möchte euch noch die letzten Weihnachtskarten für dieses Jahr zeigen. So viele Karten habe ich gemacht und konnte sie einfach nicht alle vor Weihnachten zeigen. Nach diesen Karten zeige ich euch noch kleine Silvester Glücksbringer. Also schaut euch diesen Beitrag bis zum Ende an.










For the card I used:
Merry christmas cutting die
Snögubbe cutting die
Stiched rectangles cutting die
Doodlad Ram cutting die
Stiched ovals cutting dies
Pierced squares cutting dies


And here  are the little goodies for the New Year. The penguins are so sweet and working well for something like this. The cute box is the right size for a little goodie like this.
Und hier sind die kleinen Glücksbringer für das Neue Jahr. Die Pinguine eignen sich hervorragend für diese kleinen Glücksbringer, genauso wie die Box.









For the boxes I used:
Äppellada cutting die
Akesson stamp
Anders stamp
Sylvester stamp
2018 stamp 
Mini Tags set 2 cutting dies

I hope you enjoy my little blogpost
Ich hoffe mein kleiner Blogbeitrag hat gefallen

I wish you a happy New Year 2018!
Ich wünsche euch ein glückliches neues Jahr 2018! 

DT-SISSI 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar