16 augusti 2017

Stamped backgrounds

Idag visar jag två kort med blommor i rosa och lila.
Today I show two cards with flowers in pink and lilac.

På första kortet har jag använt diesen Stitched RectanglesDaisy och Kvist.
Blomman och kvisten är färglagd med distresser och vattenpensel.
On the first card I have used the dies Stitched RectanglesDaisy och Kvist.
The flower and the leaves is painted with distresser and water pencil. 

Stämplat med Grattis och Stor rutig bakgrund i lila. 
Innan jag stämplade bakgrunden sprayade jag lite vatten på stämpeln, för att färgen skulle flyta ut lite på papperet.
Stamped with Grattis and Stor rutig bakgrund in lilac.
 Before I stamped the background I added some water on the stamp, to get the paint to flow out a bit.



Papperet är Gummiapans Snedrandigt Papper - Mörklila.

The paper is from Gummiapans Snedrandigt Papper - Mörklila.


På nästa kort har jag stämplat med Slitet nät och Grattis.
On the next card I have stamped with Slitet nät and Grattis.



Använt diesen 3 blommor och Kvist och målat med distresser och vattenpensel.
Used the dies 3 blommor and Kvist and painted with distresser and water pencil.



Önskar er en härlig dag!
Wishing you a lovely day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar