30 augusti 2017

Hexagonkort / Hexagon cards

Idag blir det ett kort med mycket mönsterpapper,
jag gillar faktiskt det med!
Today I will show a card with patterned paper,
I actually like that also!

Jag har använt nya Hexagon diesen och stansat
ut i några olika papper i fem nyanser.
I have used the new Hexagon dies and punched
it out in some papers in different nuances.


Jag använde en grattisdies istället för stämpel.
I used a congratulation dies (grattis) instead of a stamp.


För att få lite 3D effect så limmade jag ihop tre stycken.
To get a little 3D effect I glue three die-cuts together.

Efter det grönblå så blev det ett gulrött kort med.
After the bluegreen I made a yellowred one too.


Jag gjorde likadant men använde denna diesen istället.
I did the same but used this dies instead.


Hoppas ni provar detta för det är riktigt kul!
Hope you try this because it is really fun!

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar