03 maj 2017

Tre påsar och ett kort

Lite nytt från mig.
Something new from me

Studenttiderna närmar sig ju och jag har därför gjort ett studentkort.
In Sweden it´s getting closer to the "Student time" so I´ve made a card for that.
Stämpel&Stamp: Studentkille
Die: Grattis
Målad med/Colored with Promarker



En av dom nya diesen som verkligen är sååå användbar är "Planpåse".
Perfekt att använda vid olika tillfällen då man vill ge bort något.
One of rhe new dies that is so useful is "Planpåse".
So perfect for little present and gifts.
Jag har gjort tre olika.
I´ve done Three.
Jag har använt mig av några andra nya dies.
I´ve used some other new dies.
Diamanter, Nalle, Grattis och Kram.



Det var allt för denna gång!
That was all for this time.

Hoppas att en del av oss ses i Trelleborg till helgen.
Det ska bli så kul.

DT-Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar