07 maj 2017

Stor rutig bakgrund

Idag när Trelleborgsträffen pågår för fullt är det min tur att blogga.
Vilken härlig lördag vi haft tillsammans!
Fantastiskt att träffa så många kreativa människor från hela Sverige och Danmark.

Mitt tema för dagen är en bakgrundsstämpel som jag gillar eftersom den går att använda i stort och smått. Ni hittar den i webshopen under bakgrunder, "Stor rutig bakgrund".



Tre olika kort där jag maskat och använt stämpeln på olika sätt tillsammans med stansade motiv (dies) samt kombinerat med härliga textstämplar.



Blommigt sms......



Hjärtlig kram.......



........och till sist en textstämpel som jag tycker är helt perfekt!!!

Ha en fortsatt skön, kreativ helg!

/DT-Karin

1 kommentar:

  1. Love these. Love the masked stamping and the scraps combined with the dies. Love the colours and the space. Beautiful cards. Hugz

    SvaraRadera