15 maj 2017

Stämplar från Trelleborgsträffen

Hej!


Idag vill jag visa er ett par kort med nya stämplar som kom i de fina goodiebagarna på Trelleborgsträffen förra helgen.


Hi everyone,


Today I want to show you a couple of cards with the new stamps that came in the goodie bags at Trelleborgsträffen.

Till det första kortet har jag använt de nya fåren i två olika storlekar, som jag färglagt, klippt ut och limmat fast tillsammans med textstämpeln "Här FÅR du en kram". Den nya diesen fick också vara med på ett hörn. Passar ju perfekt där!


For my first card, I have used the new sheep in two different sizes, I colored, fuzzy cut and glued them on my paper with the text stamp "Här får du en kram (Here is a hug)". I also used the new die in the left corner, perfect for this kind of use!




























Det andra kortet har jag gjort med den här söta ekorren, nötter och textstämpeln "From one nut to another". Jag har använt det mörkt gula papperet, jag gillar verkligen den här gula färgen!

My second card was made with the cute squirrel, nuts and the text stamp "From one nut to another". I have used the dark yellow paper, which I rellay like! 





Tack för titten, vi ses snart igen!

Thanks for stopping by, see you soon!

// DT-Eja




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar