20 maj 2017

Hjärta med glitter


♥ ♥ ♥

Jag har pysslat ihop ett kort som är uppbyggt som ett shakerkort MEN utan "skrammel".
Eller vad det nu heter ;-)

Allt material som jag använt kommer från Gummiapan och ni hittar det HÄR.


Började med att stansa ut hjärtat som jag sen satte dubbelhäftande tejp bakom.
På framsidan strösslade jag sen tre olika sorters glitter över hela hjärtat.

När det var klart tog jag bort "skyddet" på andra sidan av tejpen och satte dit en bit genomskinlig plast för att skapa lite stadga.

Hoppas att ni förstår min förklaring annars är det bara att fråga.


Innan jag monterade hjärtat på den rosa bakgrunden stansade jag ut hjärtat en gång till i dekorgummi och monterade bakom.


Den utstansade texten, bakgrunden och det lilla hjärtat är infärgade med distress ink spun sugar.


Bakom det lilla rosa hjärtat har jag satt en av delarna som blir "över" när man stansar ut hönsnätet.


Allt från mig den här gången!

Hoppas ni får en fin helg//Gunilla

♥ ♥ ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar