28 maj 2017

Grattiskort

Då var det dags för ett litet blogginlägg från mig igen och denna gången bjuder jag på grattiskort.

Then it was time for a little blog post from me again and this time I will show you some happy birthday cards.

Följande tre kort har en blandning av härliga produkter från Gummiapan, på det översta kortet har jag lekt med enbart stämplar, lite bling och snöre. Kort nummer två har jag även använt mig av en die och på det sista har jag använt Gummiapans underbara papper.

The following three cards have a mix of lovely products from Gummiapan, on the top card I have played with stamps, a little bling and a string. Card number two, here I have used a die and at the last card I have used Gummiapans wonderful papers.


¨
Liten dubbel blomma, Inte bara ett år äldre utan även ett år bättre!, Många streck.

Sliten rutig bakgrund, Ett uppkorkat vin må också drickas, Vinet öppnar hjärtat, Liten vinöppnare.
Die: Grattis


~Emma~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar