16 februari 2017

Cards for Boys!

Mitt första kort är till en liten nyfödd pojke.
Har använt Gummiapans Snedrandigt Papper Mörkturkos och stämpeln En liten kille.
My first card is for a newborn boy.
Used Gummiapans Snedrandigt Papper Mörkturkos and the stamp En liten kille (A little guy).


Stämplat med Litet tåg på Stitched Squares och färglagt med Copic
Stamped with Litet tåg (small train) on Stitched Squares and colored with Copic

BG 000-01-05-09


På mitt andra kort har jag använt Snedrandigt Papper TurkosStitched Squares
On my second card I have used Snedrandigt Papper TurkosStitched Squares


Stämplat söta monstret Dino och färglagt med Copic
Stamped with the sweet monster Dino and colored with Copic

B00-02-05
YG17-67


Har använt Grattis från stämpeln 29 år - igen...
Have used Grattis (Congrats) from the stamp 29 år - igen...


På mitt tredje och sista kort har jag använt stämpeln Journaling med tejpbitar.
On my third and last card I have use the stamp Journaling med tejpbitar.


Textstämplarna jag har använt är:
The text stamps I have used is:



Jag tyckte det var passande att använda washitejp som bakgrund.
I thought it was suitable to use washi tape as background.



Hoppas ni blivit lite inspirerade till att göra pojkkort!
I hope I have inspired you to do cards for boys!

Kram/Hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar