29 januari 2017

Pocket letter

Då var det tid för mig igen. Jag har börjat göra fler och fler pocket letter och gummiapan har såååå många bra stämplar och dies för att fylla alla fickorna. 
Här nedan visar jag en pocket letter som jag gjort till min kollega som legat sjuk i influensan ett tag. 
Först visar jag hela pocket letter sen kommer ni att se vart kort för sig med den lilla sak som följer med just i den fickan.

Then it was time for me again. I have started to make more and more pocket letter and gummiapan has sooooo many good stamps and dies to fill all the pockets. 
Below I show a pocket that I made to my colleague who been sick with the flu for a while.
First I show the whole pocket letter then you will see each card with the little thing that comes with that pocket card.

Framsidan
Front

Baksida med fickorna fyllda
Back with pockets stuffed

Texten finns tillsammans med valen i kitet Animal Kit
The text is along with wale in the kit Animal Kit

Ett litet kuvert med en hälsning
A small envelope with a greeting




Passande med choklad i den fickan med den texten
Suitable with chocolate in the pocket with that text (The text in swedish translates to this in english: Choclate is the answer, dosént matter what the question is)

Lite mer passande tillbehör i fickan till texten på kortet.
A little more suitable accessory pocket to the text on the card. (Tanslation for the card: Life is like an effervescent tablet - everything dissolves)



 Pocket lettern ihop vikt och redo för att bli skickad
Pocket lettern folded and ready to be sent

Det var allt för mig denna gången
Thats all for me this time

〜DT-Jenny S〜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar