17 december 2016

Gå bort presenter/ Give away gifts

Idag är det precis en vecka kvar till julafton. Har ni skickat era julkort?? Det har inte jag.... ute som vanligt i god tid...hihihi. Blir väl som vanligt skickar dom två dagar innan jul, men huvudsaken är att dom kommer fram eller hur 😉😉.


Nu till vad jag tänkte visa idag. 

Jag har gjort två påsar där jag använt mig av diesen Påse. Påsarna har jag sen fyllt med massa småpyssel. Den lilla tagen på påsen är från setet Mini tag set 1 där har jag sedan stämplat in stämpeln "Santa was here". 


Today it is just one week left until Christmas Eve. Have you sent your Christmas cards ?? Not me .... as usual in good time ... hihihi. Will as usual send them two days before Christmas, but the main thing is that they arrive right 😉😉.

Now to what I would like to show today.

I have made two bags which I have used dies Påse. The bags I then filled with a lot of smal crafts goodies. The little tag of the bag is from the set Mini tag set 1 where I then stamped 



Här kommer det tre kort som gavs tillsammans med en julgåva till pedagogerna från alla barnen på min dotters dagis. Lika kort där jag använt mig av Stor Trolltomte, som jag sen har använt dies Stor Trolltomte runt för att stansa ut, stämpel "God Jul" och olika papper. 

Here are three cards that was given together with a christmas gift to the teachers from all the kids at my daughter's kindergarten. Equally cards where I used the Stor Trolltomte, which I then used diesen Stor Trolltomte around, stamp "God Jul" and various papers.





Det var allt för denna gången

Hoppas ni alla får en riktigt 
God Jul

That's all for this time

Hope you all have a really
Merry Christmas

DT-Jenny S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar