06 november 2016

Early christmas.

Hej, så er jeg her igen !! Denne gang med 2 julekort.. man skal jo starte i god tid, ikke ?? ;)

Hi, i'm back again !! This time with 2 Christmas cards.. you have to start early, right ?? ;)


På dette kort har jeg brugt ren hovedet og god jul teksten, som blikfang. De er begge standset ud i guldkarton. Figurerne er monteret med 3D-klæbepuder på det fine papir, som er i farven Oliv og selve kortet er lavet af kvist karton.

On this card i've used the deer and text (saying "merry Christmas" in Danish), as eye catcher. Both cut out in gold cardstock with dies. The figures are mounted with 3D foam pads, on to the fine papers, "Oliv" color and the base card is kraft cardstock.


For at gøre kortet lidt mere julet, så har renen fået en rød tud.

To bring forward the christmasy feeling, the deer got a reed nose.


På dette kort, har jeg brugt den søde, lille snemand og god jul teksten, som blikfang. De er monteret på kortet med 3D-klæbepuder. Baggrunden er også lavet med papir i farven Oliv. Den bølget kant er lavet med en die.

On this card, i've used the sweet, little snowman and text, as eye catcher. They are mounted on to the card with 3D foam pads. The background is made of papers colored "Oliv". The wavy edge is made with a die.


Jeg har skiftet nogle detaljer på snemanden ud med dele i andre farver. Jeg har stanset snemanden ud i de forskellige farver, som jeg skulle bruge, og derefter skiftet detaljerne ud. Snemand, den bølget kant og teksten er alle monteret med 3D-klæbepuder. Selve kortet er også lavet af kvist karton.

I switched some of the snowman details with different colors. I've cut out the snowman several times in the colors i needed, and changed the details. The snowman, wavy edge and text is all mounted with 3D foam pads. The base card is kraft cardstock.

Jeg har brugt følgende materialer / i've used the following materials:

- Die, ren hoved / deer, "renhuvud".
- Die, snemand / snowman, "Snögubbe".
- Die, tekst: god jul / text: merry Christmas in danish, "Liten god jul".
- Die, bølget kant / wavy edge, "Landskaps Bårder".
- Div. papirer / papers, "Oliv".

Så kan sneen godt falde, for jeg er allerede i julehumør ;)

Now the snow can come, i'm already in mode for Christmas ;)

DT - Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar