13 juli 2016

Sommarkort med landskapsdies

Hallå i semestern! 

Idag vill jag visa två kort där jag använt mig av några av de nya diesen, galet snygga!

Hi everyone,

Today I am going to show you two cards where I have used some of the new dies, they are so awesome!

Det första är ett Grattis-kort i lila och vitt där jag använt en av landskapsbårderna, en grattis-die och små banners.

The first one is a congratulations card in purple and white where I have used one of the landscape dies, a Grattis-die and small banners. 




Mitt andra kort är ett blå-gult kort där jag använt en av de andra landskapsbårderna (ok, jag ska bara  säga det en gång till; de är så snygga!!). Stitched rectangles runt om stämpeln med texten "Vänner fyller livet med glädje, själen med solsken och hjärtat med kärlek", samt små, små, små hjärtan runt om och sol-stämpeln. För att få riktigt gula blommor sprayade jag vita blommor med Dylusions spray ink.

My second card is a blue-yellow card where I have used one of the other landscape dies (ok, I am just going to say it one more time: they are sooo amazing!), stitched rectangles around the text stamp and tiny hearts around and the stamp with a sun. To get the flowers really yellow I sprayed white flowers with Dylusions spray ink.





Tack för titten, vi ses snart igen!

Thanks for stopping by, see you soon! 

// DT-Eja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar