28 juli 2016

Målat med distresser

Hej alla!

Idag är det min tur att visa upp ett par nya kort.

Jag tog fram mina distress pads för att färglägga den här godbiten, Butterflies heter stämpeln, så sööt! Det var riktigt roligt att måla med distresserna igen. Kram-diesen är en av mina favoriter, den funkar på de allra flesta kort.

Hi everyone,

Today it is my turn to show you a couple of new cards. 
I took out my distress pads to color up this cutie, she is called "butterflies". It was so much fun to color with distress inks again! The kram die (hugs) is one of my favorites, it can be used on most cards.


Det här kortet påbörjade jag för ganska länge sen, men det blev av någon anledning inte klart förrän idag. Jag har använt grattis-diesen och stämpeln stor ofylld dalia som jag färglagt med Copicspennor.

I started making this card quite some time ago, but for some reason I didn't finish it, until today. I have used the grattis die (congratulations) and the stamp "stor ofylld dalia" which I colored with Copics. 


Jag önskar er en trevlig dag, vi ses snart igen! 

Wishing you a good day and see you soon!

// DT-Eja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar