03 juli 2016

Kärlek/Love

Då var det dags för mig att visa två kort jag gjort i kan man väl säga "kärlekens tecken".
Time for me again to show you two cards "in the name of love"


På det första kortet har jag använt stämpeln "vinglas" och texten "Kärlekens blommor ska vattnas med vin". Gummiapans fina mönstrade papper och hjärtedies.Målat med Promarker.
At the first card I´ve used the stamp "vinglas" and the text "kärlekens blommor ska vattnas med vin".
Gummiapans paper and heart dies.



På det andra kortet har jag använt mig av stämpeln paraply med vattendroppar och texten "You are my sunshine when skies are grey".
Gummiapans papper och dies. Jag har använt mig av dien "trollslända" och som "paljetter" har jag använt blommorna på en av dien från setet "sedum".
At the second card I´ve used the stamp Paraply and the text "You are my sunshine when skies are grey".
Gummiapans papper och dies. I´ve used the dies "trollslända" and as "sequins" I´ve used the flower from one of the dies from "sedum".


Tack för titten/Thanks for looking!
DT-Eva





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar