22 juni 2016

Små fyllda cirklar = fina bakgrunder!

Jag älskar att göra egna bakgrunder på mina kort, och de här små fyllda cirklarna passar jättebra till det. Numera finns det ju även små fyllda hjärtan som kan användas på samma sätt.

På mitt första kort har jag stämplat cirklar lite oregelbundet, i tre olika färger. Du förtjänar en... är ett roligt set med en massa olika ord i samma stil som cupcake, så man kan välja ett som passar till kortet man gör. Cupcaken finns i två olika storlekar här, jag använde den stora.


På mitt andra kort använde jag en stencil med cirklar som mall för att få mina prickar med jämna mellanrum. Fyllt hjärta med love stämplade jag med röd stämpeldyna på ett annat papper, klippte ut och limmade fast på mitt kort.


//Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar