28 april 2016

Bokkort

Hej!

Idag vill jag visa er ett bokkort som jag gjort i romantisk-/vintagestil. Så här ser det ut:

Today I want to show you a book card that I made in a romantic/vintage style. It looks like this: 



Jag har använt det ljust rosa pappret från Gummiapan, tårtpapper, ostduk, spetsband och några blommor, samt en chipboard-kram och stämpeln Ellie som jag färglagt med Copic-pennor.

I have used the light pink design paper from Gummiapan, cheese cloth, lace and some flowers. Also I have added a chipboard piece that says "hugs" in Swedish and the stamp Ellie which I have colored with Copics. 

Och så här ser det ut från sidan: 

And this is what it looks like from the side: 


På insidan har jag satt dit två chipboardhjärtan som dekoration, därefter kan man fylla "ramen" med vad man vill. Någon gång fyllde jag den med godis och gav bort. 

On the inside I have added chipboard hearts as decorations. After that you can fill the "frame" with whatever you want, I once filled it with candy before giving it away.



Tack för titten, vi ses snart igen!

Thanks for stopping by, see you soon!

DT-Eja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar