06 mars 2016

Så sandt som det er sagt / As true as said !!

Da jeg så denne tekst, var min aller første tanke: "Hvor er det sandt !!" og jeg er ret sikker på, at jeg ikke er den eneste scrapper der tænker sådan ;)

When I saw this text, my very first thought was: " How very true !!" and I'm pretty sure I'm not the only scrapper who think this ;)


Som baggrund har jeg stemplet denne fine, nye blomst i 3 forskellige lilla nuancer (desværre fremgår farverne ikke så tydeligt på billedet) og så lavet et tag med den skønne tekst. Det hele er monteret på en maske af sølvkarton og derefter på et kort af lilla karton.

As background, I've stamped this fine, new flower in 3 different shades of purple (unfortunately the colors are not showing that clearly in the picture) and then made ​​a tag with the beautiful text. The whole thing is mounted on a mask of silver cardstock and then on a card of purple cardboard.


Teksten har jeg heat embosset med klar glitter embossing pulver, så den rigtig træder frem på kortet.  Til sidst har jeg pyntet tag'en med lidt glitter sten og en stor sløjfe, for at give lidt dybde til kortet.

I've heat embosset the text with clear glitter embossing powder, so it really stands out on the card. Finally, I've put some glitter stones and a large bow on the tag, to give the some depth to the card.


Stemplerne jeg har brugt / the stamps I've used:

- Blomst / flower: "Liten dubbel blomma".
- Tekst / text: "Being creative is not a hobby it is a way of life".

DT-Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar