05 februari 2016

Tulpaner /Tulips

Hej!
Hi!

Jag har börjat längta till våren! För att få vårkänslor brukar jag köpa hem buketter med tulpaner. Till dagens inlägg har jag skapat två alster med "Enkel tulpan".
I´m longing for spring. I´m buying tulips often these days because they make me feel like it´s spring. For this post I´ve made a card and a box with the stamp "Enkel tulpan".


På kortet har jag gjort en distresscirkel där jag använt stämpel "Många streck". Tulpanen har jag paper-piecat och avslutat med textstämpeln "Med en enkel tulipan".
I´ve made a circle with distress-inks and used the stamp "Många streck" for some interest in the background. I´ve also paper-pieced the tulip and finished the card with the text "Med en enkel tulipan".


Till asken har jag gjort mitt eget mönsterpapper med samma tulpan-stämpel. Tagen har jag gjort själv genom att embossa "Make a wish"-stämpeln i silver.
For the box, I´ve made my own patterned paper with the same tulip-stamp. The tag is made by heat-emboss the stamp "Make a wish" in silver.


Jag hoppas att ni också får lite vårkänslor av dessa alster. Vi ses nästa månad igen!
I hope that you too get some spring-feelings from these projects. See you next month again!
Kram!
Hugs!
DT-Catarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar