26 oktober 2015

Mixed media

I början av oktober hade jag en mixed media workshop på en stor träff uppe i Piteå där jag bor. På min inspirationslayout har jag använt stämpeln Slitna rutor och fjärilar utstansade från Gummiapans mönstrade papper.
In the beginning of October, I had a mixed media workshop at a big event in Piteå, where I live. On my inspiration layout I have used the stamp Slitna rutor and butterflies punched out från Gummiapans patterned paper.


Under träffen gjorde jag ett distressat kort med flera olika stämplar:
During the event, I made a distressed card with different stamps:
Take away kaffemugg, Kaffebönor, Coffee, Coffee & Friends .. och Litet galler.

Jag har även altrat en A5 anteckningsbok från IKEA.
I have also altered a A5 notebook from IKEA.
Material: chipboard Hus, chipboard Moln pratbubblaHome sweet home, Liten husrad


/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar