02 september 2015

Presentask med kort + bonus / Giftbox with cards + bonus

Idag visar jag er en liten presentask med småkort i.
Jag har vikt asken av Gummiapans lila papper.
Today I show you a giftbox with small cards inside.
I have made the box with Gummiapans purple paper.
Så här ser asken ut med locket på.
This is how the box looks with lid on.

När man öppnar ser man detta.

When you open this is what you see.


Jag har stoppat i 8 kort för olika tillfällen.

I have put in 8 cards for different situations.





Korten är 7,5*7,5 cm stora.

The cards are 7,5*7,5 cm big.

När jag vill hitta inspiration brukar jag kolla på Pinterest.
Då blev jag inspirerad till två kort till.

When I need to find inspiration I check out Pinterest.
Then I got inspired to do two more cards.



Har ni börjat med julkorten???

Have you started with the Christmas cards???

Kram / Hugs
Petra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar