04 september 2015

Med mönsterpapper i fokus

Gummiapans mönstrade papper är den gemensamma nämnaren för korten jag visar i mitt blogginlägg denna månad. De är väldigt lättjobbade, och finns i många färger och i flera fina mönster.
The one thing my cards have in common this month is papperned paper from Gummiapan. They are really easy to work with, and available in lots of colors and several beautiful patterns.

Mönstrade papper/Patterned paper: Mintgrön, Grå
Stämplar/Stamps:    
I stället för ett sms
Stor vimpel
Mellanstort hjärta
Hjärta


Always on my mind...
Mönstrat papper/Patterned paper: Grå
Stämplar/Stamps:
Bubblig journaling
Always on my heart



Mönstrat papper/Patterned paper: Svart
Chipboard: Flamingo
Stämpel/stamp: Happy Day


Mönstrade papper/Patterned paper: Rosa, Mintgrön
Stämplar/Stamps:
Detta är inte ett kort
Litet hjärta


Jag har stämplat roboten på olika mönstrade papper och klippt ut olika "kroppsdelar" från olika papper. På mitt kort stämplade jag först hela roboten och sen limmade jag fast alla de små delarna ovanpå.
Mönstrade papper/Patterned paper: Rosa, Turkos
Stämplar/Stamps:
Robot
Streckad pratbubbla
En kram skulle sitta fint
Slitna hjärtan


Mönstrade papper/Patterned paper: Turkos, Svart, Grå
Stämplar/Stamps:
29 år - IGEN!!!
Konvex ruta
Ballong

Och slutligen ett gammalt kort, men som inte visats i bloggen tidigare. Trädet är stämplat och utklippt ur två olika mönstrade papper. Jag har använt bara toppen på grässtämpeln, flera gånger bredvid varandra.
Mönstrade papper/Patterned paper: Röd, Limegrön, Brun
Stämplar/Stamps:
Träd
Litet moln
Gräs
Carpe Diem


//Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar