24 september 2015

2 dagar kvar till Trelleborgsträffen, 2 days left to Trelleborgs meetup.

Och som jag ser fram emot det :)
Hoppas det är några av er som följer oss här som ska dit. 
Kom fram och säg hej vet ja :)

And I look forward to it :)
I hope there are some of you who follow us here there to. Come and say hello :)

Idag har jag gjort en ask med 3 "lådor". Secret box heter den jag gjort efter. Den är inte ny på marknaden, men den blir inte gammal heller.

Today I made a box with three "boxes". Secret box is the name of the one I followed. It is not new in the market, but it doesn't get old either.

Pappret jag använt är: Svart Serie
Stämplarna: 
Jag har maskat ljusen på denna tårtstämpel Happy birthday tårtaLiten cupcakeLOVEGrattisDu är #1

The paper I used is: Black Series
The stamps: I have masked the candles on this birthday stamp 








Det var allt för denna gången. Vi ses om 1 månad :)
Kram DT-Jenny L 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar